A Paul Ricard versenyplyn megrendezett tesztsorozat dlutni etapjn a Campos Racing szneiben plyra lp Giorgio Pantano gyzedelmeskedett.
A GP2-es kategria olasz piltja szinte egy percig sem akarta kiengedni kezbl a vezet szerepet. Pantano - aki az vadzr monzai versenyhtvge mindkt futamt bravrosan megnyerte - gy tnik, hogy nem igazn akart lelassulni. A Campos Racing szneiben elsknt plyra lp olasz fiatalember sszesen 25 krt teljestett a Paul Ricard plyn, s 1:14.390-es ideredmnynek ksznheten nem is tallt legyzre.
A msodik legeredmnyesebb piltnak ezttal Andreas Zuber bizonyult, aki 35 kr megttelt kveten mindssze 0.3 msodperces htrnnyal zrta a franciaorszgi tesztsorozat els napjt.
A durangos sznekben indul Fairuz Fauzy is minden bizonnyal elgedett lehet a mai teljestmnyvel, hiszen is 1:15 alatt teljestette legjobb kridejt, amelynek jutalmakppen egy harmadik hellyel lett gazdagabb.
A dleltti edzssel ellenttben az idjrs mr nem volt olyan kegyes a GP2-es meznyhz, hiszen heves eszs kzepette kellett megkezdeni az ebd utni krzseket. Bruno Senna megidzve az esmennek is nevezett legends Ayrton Sennt, szinte elsknt merszkedett ki az esztatta aszfaltra. A fiatal brazil fi - aki az angol Forma 3-ban szmtalan alkalommal bizonytott mr ilyen, s ehhez hasonl krlmnyek kztt - ezttal sem tallt nla gyorsabb piltra. Senna ugyanis az ess szakasz alatt a legjobb kridt tudta megautzni a plyra lp vetlytrsaival szemben.
Miutn elzrultak az gi csatornk, s a felhk kzl elmerszked napsugarak egyre jobban felszrtottk a plya aszfaltjt, gy jttek ki sorra a korbban egy kiss btortalanabbnak mutatkoz piltk is. A meglehetsen vegyes, hol szrazabb, hol pedig vizesebb plyaszakaszok vltakozsa igencsak j kis „csatkat" eredmnyeztek. Tbbek kztt Fauzy s az els GP2-es tesztelst teljest Hirate kztt is dlt a harc a jobb kridrt, de ugyan gy ez elmondhat Pantano s Di Grassi esetben is.
A dlutni edzs - taln a vizes aszfalt miatt - nem mlt el balesetmentesen. Trtnt ugyanis, hogy Jose Maria Lopez a plya egyik lasstjnl elhagyta az aszfaltot, s nekicsapdott autjval a plyt szeglyez korltnak. A teljesen szrnyaszegett vlt ngykerekvel Lopez mr nem tudta tovbb folytatni a mai edzsprogram teljestst, s gy 12 kr megttelt kveten a 24-dik hellyel kellett bernie.
A mezny a holnapi napon jra voln mg l majd, hogy a reggel 9 rakor kezdd edzsen ismt megprbljanak a lehet legjobb kridvel bizonytani csapatuknak. Annak ellenre, hogy az els napon is szmos jonc pilta kapott lehetsget a debtlsra, a szerdai napon jabb fiatal tehetsgek mutathatjk meg, hogy mire is kpesek egy GP2-es aut volnja mgtt.
GP2 - Teszteredmnyek
Paul Ricard - 1. tesztnap - Dlutni edzs (2006.10.03)
Hely |
Versenyz |
Csapat |
Krid |
Krk szma |
1. |
Giorgio Pantano |
Campos Racing |
1:14.390 |
25 |
2. |
Andreas Zuber |
Trident Racing |
1:14.624 |
35 |
3. |
Fairuz Fauzy |
Durango |
1:14.931 |
32 |
4. |
Kaziki Nakajima |
DAMS |
1:15.066 |
28 |
5. |
Lucas D iGrassi |
Super Nova International |
1:15.081 |
21 |
6. |
Alexandre Negrao |
Piquet Sports |
1:15.169 |
20 |
7. |
Sergio Hernandez |
Racing Engineering |
1:15.249 |
16 |
8. |
Javier Villa |
Racing Engineering |
1:15.327 |
31 |
9. |
Mike Conway |
Arden International |
1:15.514 |
26 |
10. |
Ernesto Viso |
BCN Competicion |
1:15.540 |
21 |
11. |
Kohei Hirate |
ART Grand Prix |
1:15.641 |
21 |
12. |
Marco Bonanomi |
Durango |
1:15.647 |
29 |
13. |
Antonio Pizzonia |
FMS International |
1:15.688 |
20 |
14. |
Luca Filippi |
Super Nova International |
1:15.724 |
27 |
15. |
Charlie Kimball |
Arden International |
1:16.092 |
26 |
16. |
Jason Tahinci |
FMS International |
1:16.092 |
30 |
17. |
Roldan Rodriguez |
Campos Racing |
1:16.101 |
30 |
18. |
Chris Vander Drift |
Trident Racing |
1:16.653 |
32 |
19. |
Bruno Senna |
DPR |
1:16.654 |
36 |
20. |
Alberto Valerio |
Piquet Sports |
1:16.758 |
41 |
21. |
Gavin Cronje |
DAMS |
1:16.763 |
27 |
22. |
Vitaly Petrov |
ART Grand Prix |
1:16.829 |
21 |
23. |
Christian Bakkerud |
iSport International |
1:16.977 |
27 |
24. |
Jose Maria Lopez |
BCN Competicion |
1:17.526 |
12 |
25. |
Michael Patrizi |
DPR |
1:17.565 |
34 |
Pillanatkpek ...
(Paul Ricard - 1. tesztnap - 2006.10.03)